Historie firmy

Firma DSP nábytek vznikla záhy po sametové revoluci v roce 1992 jako sdružení podnikatelů a na trh vstupuje s letitými nábytkářskými zkušenostmi. V letech 1992 až 1998 se sdružení věnuje převážně zakázkové výrobě v oblasti vybavení kanceláří, bank a podobných interiérů.

Reagujeme na moderní trendy a výrobní postupy...

Od roku 1998 nastupuje spolupráce se zahraničními firmami především z Rakouska a Německa, se kterými firma spolupracuje dodnes.

 

Přestože byla zakázková výroba stěžejním výrobním programem, reaguje firma na vývojové trendy v oblasti interiérového nábytku a zahajuje v roce 1999 výrobu kuchyní a vestavěných skříní s postupným rozšířením o výrobu postelí včetně matrací a roštů. V roce 2005 se společnost stěhuje do nově zbudovaných výrobních prostorů a v našem sortimentu se nově objevují moderní obývací pokoje, nábytek do koupelendřevěná schodiště a v neposlední řadě  i interierové dveře včetně obložkových zárubní.

Našim zákazníkům jsme v současnosti schopni tvořit kompletní interiery využitím služeb tvorby profesionálních 3D grafických návrhů.

Než budete pokračovat

Snažíme se náš web neustále vylepšovat. A k tomu potřebujeme data. Sbíráme je pomocí cookies, které nám pomáhají analyzovat návštěvnost a následně přizpůsobit obsah a reklamu. Pokud se sběrem cookies nesouhlasíte, klikněte zde.

Cookies - nastavení

zavřít

Snažíme se náš web neustále vylepšovat. A k tomu potřebujeme data. Sbíráme je pomocí cookies, které nám pomáhají analyzovat návštěvnost a následně přizpůsobit obsah a reklamu. Pokud se sběrem cookies nesouhlasíte, klikněte zde.

Správa předvoleb souhlasu

Nezbytné cookies

Bez nich se web neobejde. Zajišťují, aby vše fungovalo, jak má.

vždy povoleno

Marketingové cookies

Shromažďují informace, které pomáhají k lepšímu přizpůsobení reklam vašim zájmům.

Personalizační cookies

Se zapnutým personalizovaným cílením budeme zpracovávat informace o vašem chování na webu. Díky tomu jsme vám schopni nabídnout to, co vás zajímá.

Analytické cookies

Pomáhají nám zjistit, kdo navštěvuje náš web a jak ho lidé používají. Díky těmto datům můžeme efektivně pracovat na vylepšování obsahu i funkčnosti.